vlammen vlammen

Home » Veel Gestelde Vragen

New Kids Nitro webshop - Veelgestelde vragen (FAQ)

Kenne wy misschien trije knoeperts mei turbosaus krije?

WAH? Versta d'r verdomme gin kut van! Kut buitenlanders.

 

2.) Wordt mijn bestelling discreet verpakt?

Alle bestellingen worden verzonden in kartonnen dozen of luchtkussenenveloppen zonder opschrift.

Inklappen

 

3.) Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Bestellingen worden pas verwerkt na ontvangst van de volledige betaling. Als de betaling eenmaal is ontvangen, wordt uw bestelling dezelfde of de daaropvolgende werkdag verzonden. Bij de verzendgegevens (zie info) vindt u meer informatie en de geschatte aankomsttijd.

Inklappen

 

4.) Wat gebeurt er als mijn bestelling bij aankomst beschadigd is of zoekraakt?

Alle bestellingen die worden verzonden, zijn volledig verzekerd. Indien uw bestelling bij aankomst om enige reden beschadigd is of is zoekgeraakt, dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen (zie info). Voor meer informatie verwijzen we naar onze Algemene Voorwaarden.

Inklappen

 

6.) Wanneer komt mijn order te vervallen?

Als uw betaling na 21 dagen nog niet binnen is gaan we ervan uit dat u uw order niet wilt plaatsen en komt deze te vervallen.

Inklappen

 

1.) Hoe kan ik betalen?

Klanten kunnen kiezen uit een aantal verschillende betalingsmethoden: (girale) overboeking, rembours en iDEAL (laatste twee alleen binnen Nederland). Als u eenmaal een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging per e-mail met alle informatie over de betalingswijze van uw keuze.

Gebruik van iDEAL is bij ons gratis!

De transacties die worden verricht op Newkidswebshop.nl worden afgehandeld via ons betaalsysteem op onze webshop Grasscompany.com. De beveiliging van ons systeem is in handen van Ogone. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Ogone is een technische dienstverlener en neemt geen betwistingen in verband met de bestellingen op zich. Deze moeten rechtstreeks met TGC Trading en/of uw bank worden geregeld.

 

Inklappen

 

7.) Waarom zijn de verzendkosten binnen Nederland €4,95 en buiten Nederland €7,95?

Wij verzenden alles als pakketje omdat een pakketzending te traceren is. Een pakket verzenden is duurder dan een normale envelopzending. Uiteraard is een zending binnen Nederland goedkoper dan buiten Nederland. U betaalt het minimale bedrag voor een pakketzending tot 10 kilogram. Binnen Nederland is dat €4,95 en binnen Europa €7,95. Voor zwaardere pakketten heeft u geluk, die kosten zijn voor ons.

Als op je factuur staat dat de verzendkosten €4,16 zijn, dan is dat het bedrag exclusief BTW. Binnen NL zijn de verzendkosten €4,16 + €0,79 (BTW) = €4,95.

Inklappen

 

8.) Hoe werkt het als ik vanuit België bestel?

Wanneer je van buiten Nederland besteld kunt je alleen betalen via de optie Op rekening overmaken. Je krijgt dan een e-mail toegezonden waarin wordt uitgelegd hoe en waar je het bedrag dient over te maken.


De transacties die worden verricht op www.newkidswebshop.nl worden afgehandeld via het betaalsysteem op webshop The Grass Company.

Bank Details:

Rekeninghouder: Webshop The Grass Company

Adres:
Valkenjachtstraat 17-19
5042 WH Tilburg
Nederland

Bank: ING Bank

Rekeningnummer: 2032076

BIC/Swift Code: INGBNL2A

IBAN: NL16 INGB 0002032076

BTW nummer: NL0067.25.879.B.01

VERGEET NIET BIJ HET OVERMAKEN VAN GELD UW ORDERNUMMER TE VERMELDEN.


LET OP! De bestelling wordt pas door ons verzonden wanneer het geld op onze rekening is binnengekomen. Dit kan dus een aantal dagen duren.

Inklappen

 

9.) Mijn vraag staat er niet tussen. Wat moet ik nu?

Wij zijn tijdens kantooruren altijd bereikbaar voor uw vragen op nummer: 013-57 22 959. Ook via de mail kunt u met uw vragen bij ons terecht: info@newkidswebshop.nl

Inklappen

 

10.) Ik ben eigenaar van een winkel, hoe krijg ik deze spullen ook in mijn assortiment?

Wij zijn ook een groothandel, zie onze website www.tgctrading.com voor meer informatie.

Inklappen

 

5.) Wat houdt mijn 'herroepingsrecht' in?

Voor alles wat u op afstand (dus via internet, telefoon of post) binnen de EU koopt geldt een herroepingsrecht. Dat is een 'afkoelingsperiode' van minimaal 14 werkdagen, waarbinnen u het recht heeft om de koop ongedaan te maken. De enige kosten die de leverancier u daarvoor in rekening mag brengen zijn de kosten voor het terugzenden van het product dat u bij nader inzien niet wenst. Voor goederen gaat de afkoelingsperiode in op de dag dat u het bestelde ontvangt, mits u dan over alle verplichte informatie beschikt.

In het geval dat de leverancier niet of niet volledig heeft voldaan aan zijn informatieplicht, wordt de afkoelingsperiode automatisch verlengd tot 3 maanden. Verstrekt de leverancier de verplichte informatie te laat, maar nog wel binnen 3 maanden, dan gaat de afkoelingsperiode in op het moment dat u de informatie ontvangt. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht en heeft u al (een deel) betaald? Dan moet de leverancier u binnen 30 dagen het volledige bedrag terugstorten. Alleen eventuele kosten voor de retourzending mogen hierop worden ingehouden.

Inklappen